
Bites
Paid Advertising
Met jaren ervaring in Paid advertising in verschillende sectoren zorg ik er voor dat je gevonden wordt in de zoekresultaten bij de juiste doelgroep op de juiste plek. Of het nu op Google en/of Microsoft is, of via social kanalen. Ik naar de beste optie met gezond verstand en data gedreven!
Tag Manager
Meten is weten. Dat betekent dat je niet alleen een analytics tools nodig hebt, maar je moet ook kunnen zien wie er op je site komt van welk platform zoals Facebook, Instagram of via Google Ads. Dan pas kun je de juiste waarde toekennen aan de campagnes via de verschillende kanalen. Met Google Tag Manager zorg je vanuit 1 plek dat alle pixels correct staan ingesteld. Met de juiste toestemming van je bezoekers.
Automation
De kanalen die gebruikt worden om je doelgroep te bereiken, kun je efficiënt inrichten. Zodat je tijd hebt om te focussen op de echt belangrijke zaken; je beoogde resultaat. Met tools als Channable en Smartly zijn een hoop handmatige taken te automatiseren.
​
Reporting
Het is fijn wanneer je campagnes draaien met een goeie strategie en gebaseerd op data en dat je dat kunt meten. Echter wil je ook kunnen zien wat de resultaten zijn in een overzichtelijk dashboard. Realtime, waar je ook bent. Met behulp van reporting tools als Looker Studio kun je dit instellen. Zo ben je altijd up to date.
Analytics
Het mooie van paid advertising is dat het meetbaar is. Dan moet je wel tools installeren om uberhaupt te kunnen meten. Google Analytics is daarbij een krachtige tool. Maar ook vanuit Google Ads of social kanalen kun je data ordenen en netjes weergeven voor inzicht in je campagnes op elk gewenst moment, realtime.
Freelance opdrachten
Mocht je omhoog zitten met personeel, en een specialist op het gebied van online marketing zoeken (paid search, social media of B2B marketing), dan ben je hier aan het juiste adres. Met OptiBites haal je een ervaren sparringspartner binnen die een aanvulling op je huidige team kan zijn!